Buletin informativ
BULETIN INFORMATIV
publicat in conformitate cu prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere prin intermediul responsabilului cu inregistrarea corespondentei situat in incinta Primariei comunei Predeal Sarari, telefon 0244287164, la adresa de e-mail : predealsarari@prefecturaprahova.ro sau la adresa Primăriei Comunei Predeal Sarari, Sat Predeal, nr. 9, www.primariapredeal-sarari.ro.
Conform Art.5, alin.(1) şi(2) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informatii de interes public:
- a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
- b) structura organizatorică, atributiile departementelor, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice, programul de functionare;
- c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice:
- d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet:
- e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
- f) programele si strategiile proprii;
- g) lista cuprinzand documentele de interes public;
- h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
- i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Predeal Sarari
– LEGE nr. 115 din 16 oct. 1996 privind declararea si controlul averii demnitarilor, magistratilor, functionarilor publici si a unor persoane cu functii de conducere
– LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
– HOTARARE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
– HOTĂRÂRE nr. 478 din 6 iulie 2016 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002
– LEGE nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice
– LEGE nr. 52 din 21 ianuarie 2003 privind transparenta decizionala in administratia publica
– LEGEA nr. 53 din 2003 privind Codul Muncii cu modificarile ulterioare
– HCL NR. 41/29.07.2016 ,modificata prin HCL NR.36/26.07.2017 – privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare al consiliului local Predeal Sarari.
HCL nr.33 / 29.07.2014 -privind aprobarea Regulamentului de ordine interioară;
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTIILE DEPARTEMENTELOR AUTORITATII SAU INSTITUTIEI PUBLICE, PROGRAMUL DE AUDIENTE, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE
Organigrama institutiei
– aprobată prin H.C.L. NR. 4/20.01.2025
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei – www.primariapredeal-sarari.ro
– Program de audiente:
Primar – Dl. PURCAROIU GHEORGHE –joia , între orele 08:30 – 14,30
Viceprimar – Dl. PETRE CONSTANTIN – ADRIAN – miercuri, între orele 08:30 – 14,30
Secretar general comuna – D-na DIBOS MIHAIELA – IULIANA – marti, între orele 08:30 – 14,30
Înscrierile pentru audiente se fac în fiecare zi între orele, 7,15 si 15,45 , vineri intre orele 7,15-13,45 astfel:
- Telefonic, la nr. de telefon 0244287164;
- personal
- prin cerere scrisa depusa la registratura
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
– Program de functionare:
Luni –Joi, între orele: 07.15 – 15.45
Vineri, între orele: 07.15 – 13.15
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni –Joi, între orele: 07.15 – 15.45
Vineri, între orele: 07.15 – 13.15
Procedura de obtinere a informatiilor de interes public este postata pe site-ul institutiei la rubrica Informatii de interes public
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI COMUNEI PREDEAL SARARI SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei Comunei Predeal Sarari:
Dl. PURCAROIU GHEORGHE – Primar
Dl. PETRE CONSTANTIN-ADRIAN – Viceprimar
D-na DIBOS MIHAIELA-IULIANA – Secretarul General al comunei
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:
D-na Lupea Elena Steliana– consilier principal
d) COORDONATE DE CONTACT
Denumire: Primaria Comunei Predeal Sarari
Sediul: Sat Predeal, strada Mircea Eliade nr. 9, comuna Predeal Sarari, judetul Prahova
Telefon: 0244287164, 0244287044
Fax : 0244287164
E-mail: predealsarari@prefecturaprahova.ro
Site : www.primariapredeal-sarari.ro
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
Bugetul propriu al comunei Predeal Sarari şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei.
Referitor la sursele financiare ale comunei Predeal Sarari atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Predeal Sarari şi în conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Predeal Sarari.
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII :
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica Primaria – Programe si strategii
g) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea nr. 544/2001 si ale art. 36 din din HG nr. 123/2002, cu modificările şi completările ulterioare, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informatiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori institutiei. Plangerea se face in termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7 din Legea nr. 544/2001.